Tuesday, November 30, 2010
Assalamualaikum ...Moga semuanya happy dan sihat . Dah lunch ? Dah siap makan biasanya aku akan jadi naga . Tau naga ? hahaha...isap rokok la . Shyyyy tak boleh cakap kuat - kuat . Makwe aku marah aku isap rokok . Masa aku dating ngan dia , sebatang rokok pun aku tak hisap . Cinta punya pasal . Dia dah kata kalau ada bau rokok kat mulut dan baju aku dia tak mau dating..mak aiii baik punya amaran dia bagi aku . 


Apa yang buat lelaki minat merokok ? aku tak tau pun nak jawab . Tapi bila rasa buntu , memang aku cari rokok . Aduhh tak tau nak cerita , hanya mereka yang perokok je boleh faham . Aku ada tekad nak berhenti merokok , ntah bila aku tak tau . Tapi aku harap tahun depan aku boleh berhenti merokok . Aku sedar merokok tu tak elok dan merbahayakan kesihatan . 

Tapi dah mula merokok memang susah nak tinggalkan tabiat tu . Kalau ada member lagi lah susah . Aku tak mau jadi naga lama - lama..asik berasap je . Hehe ...Ada petua untuk cepat berhenti merokok ? jom share ngan aku .

1 comments:

Encik MamaT said...

aku igt ko jadik naga sakti ke.. kekeke... aku pon heran gak.. bulan posa tu ok je tahan.... tapi bukan posa taleh tahan... :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

heartbeat

About Me

My Photo
mohd rosli abd muluk
View my complete profile

Followers

FreshShoutbox

Award Aibaks dari LM

Loading...

Popular Posts

There was an error in this gadget
Powered by Blogger.