Tuesday, November 30, 2010
Assalamualaikum ...Moga semuanya happy dan sihat . Dah lunch ? Dah siap makan biasanya aku akan jadi naga . Tau naga ? hahaha...isap rokok la . Shyyyy tak boleh cakap kuat - kuat . Makwe aku marah aku isap rokok . Masa aku dating ngan dia , sebatang rokok pun aku tak hisap . Cinta punya pasal . Dia dah kata kalau ada bau rokok kat mulut dan baju aku dia tak mau dating..mak aiii baik punya amaran dia bagi aku . 


Apa yang buat lelaki minat merokok ? aku tak tau pun nak jawab . Tapi bila rasa buntu , memang aku cari rokok . Aduhh tak tau nak cerita , hanya mereka yang perokok je boleh faham . Aku ada tekad nak berhenti merokok , ntah bila aku tak tau . Tapi aku harap tahun depan aku boleh berhenti merokok . Aku sedar merokok tu tak elok dan merbahayakan kesihatan . 

Tapi dah mula merokok memang susah nak tinggalkan tabiat tu . Kalau ada member lagi lah susah . Aku tak mau jadi naga lama - lama..asik berasap je . Hehe ...Ada petua untuk cepat berhenti merokok ? jom share ngan aku .

1 comments:

Encik MamaT said...

aku igt ko jadik naga sakti ke.. kekeke... aku pon heran gak.. bulan posa tu ok je tahan.... tapi bukan posa taleh tahan... :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

heartbeat

About Me

Followers

FreshShoutbox

Award Aibaks dari LM

Popular Posts

Powered by Blogger.