Friday, November 26, 2010
Salam buat semua . Harap korang sihat di hari Jumaat yang mulia ini . Aku sihat - sihat je , cuma kecederaan otot peha aku ni masih lum pulih lagi . Alah..lelaki memang lah macam tu kan ? sikit je tu , aku kan budak sport . Main bola punya hal la ni..Haha..



Aku angin betul hari ni , baik - baik je aku siap Solat Jumaat , aku cari selipar aku merata tak jumpa - jumpa . Aku memang ingat kat mana aku parking selipar aku tadi , tapi mana lak perginya ? Aiseyy sah -sah selipar aku dah kena rembat . Pelik bin ajaib betul la , dah la baru lepas solat , mencuri pulak ? Grrrr angin aku . Korang pernah kehilangan selipar tak masa gi solat Jumaat ?



3 comments:

Encik MamaT said...

ko solat kat mana bro.. tadi aku nampak gak sorang mamat jalan tak pakai kasut... ko ke tu... haha

alexa yussida said...

ta prnah ilan sbb x g solat jumaat^^ sabarrr~

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

haha..byk nyer entri pasal selipar jepun?bersedekah di hari jumaat ..hahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

heartbeat

About Me

My Photo
mohd rosli abd muluk
View my complete profile

Followers

FreshShoutbox

Award Aibaks dari LM

Loading...

Popular Posts

There was an error in this gadget
Powered by Blogger.