Friday, November 26, 2010
selipar jepun ...nak bagi tahu korang semua selipar aku yg aku pakai ke sana sini selama ni selama dah berapa bln entah aku pun tak ingat dah di kidnapp di masjid plak tu ..huhuhu tragis sungguh sampai aku balik rumah kaki ayam nasib kereta park dekat dengan masjid..

merata jugak lah aku cari selipar jepun aku tu sampai tok imam pun aku tanya de nampak ke tidak selipar jepun aku tu hehehe kelakar kan manalah tok imam tu tahu selipar aku kan...

ermm  tentu rakan-rakan blogger pun pernah melalui pengalaman hilang selipar kat masjid ni kan ...
apa-apa pun aku halal kan aja lah sape yang terambil atau saja nak roket selipar aku tu.

hikmah nya dapat selipar baru tapi kena keluar duit poket la beli selipar adidas mahal la jgk..tp berbaloi-baloi..

1 malaysia....


3 comments:

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

salam..
takpelah,dapat beli selipar baru..hik3

Far8 budak baik said...

hahahaha selipe jepun pun kene amikk
kah3..beli baruu laaa

Mata Hati said...

biasalah tu. aku pun dah acap kali kehinlangan selipar kat masjid. sampaikan yg dah berlubang pun boleh hilang jugak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

heartbeat

About Me

My Photo
mohd rosli abd muluk
View my complete profile

Followers

FreshShoutbox

Award Aibaks dari LM

Loading...

Popular Posts

There was an error in this gadget
Powered by Blogger.