Tuesday, November 23, 2010
Assalamualaikum...jom kita intai beberapa fakta menarik tentang lelaki . Kepada wanita di luar sana..jom usha ni ..


1.Lelaki sebenarnya tak melihat pada perempuan yang muka cantik. sebaliknya diorang lebih tertarik pada perempuan yang kemas dan beketrampilan. *perempuan yang kurang cantik di luar sana tak usah risau, pergi bershoping dan tonjolkan kekemasan diri anda. pasti meletop di hadapan mata lelaki selepas ni!*

2. Lelaki sangat suka flirts. itu lumrah alam. if perempuan tak boleh nak terima pergi jadi lesbo ok! *sama-sama tak flirt la*

3. Lelaki boleh suka pada perempuan dalam seminit dan boleh jugak tak suka pada perempuan itu seminit kemudian. pernah terjadi macam itu?

4. Lelaki mungkin akan flirting around seharian suntuk. tapi sebelum tidur dia pasti akan berfikir tentang perempuan yang paling dia sayangi. sampai terbawa ke dalam mimpi. percaya la.

5. Lelaki boleh gila bila terkene panahan senyum sang perempuan.

6. Sila jangan cerita pasal ex-boyfriend. Lelaki amat pantang!

7. Bila kaum perempuan memberi message 'you know what?!! ermm. never mind'. akan membuatkan sang lelaki ini berfikiran jauh menyimpang dari apa sebenarnya yang sang perempuan ingin sampaikan.

8. Lelaki benci Gay.

9. Lelaki suka perempuan yang pandai memasak.

10. Lelaki hanya ada satu nafsu. perempuan ada 9. maksudnya?

Cukup? setuju tak..tak setuju ke?








3 comments:

platipus said...

perghh..aku stuju gila apa kau tulis ni bro..siyes!

nadzirah aqilah said...

oooo.. mcm tu ke?? baru tau nie...

maxi rosli said...

aaa bgus x info ni cik2 berdua?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

heartbeat

About Me

My Photo
mohd rosli abd muluk
View my complete profile

Followers

FreshShoutbox

Award Aibaks dari LM

Loading...

Popular Posts

There was an error in this gadget
Powered by Blogger.