Saturday, January 29, 2011




Salam buat semua....korang sihat ? aku busy yang teramat sangat la sekarang ni . Terkejar - kejar je rasa . Korang kenal cikgu shida? Cikgu yang terkenal dengan video miming dia tu ? Ramai dulu yang ingat dia lelaki . Dia memang perempuan ok ? 


Pelbagai reaksi dari muncul bila menyaksikan video cikgu shida . Ada yang terhibur , ada juga yang mencemuh . Pada aku...selagi cikgu shida tidak melangggar etika ...masih ok kot . Lagi pun semua video dia menghiburkan . Ada yang kata cikgu shida tertekan kerana baru putus tunang , kerana itulah dia bertindak begitu .


Apa pun...doakan dia tabah melalui semua dugaan . Sekarang dah ada blog , so siapa yang minat nak tengok telatah cikgu shidah boleh la klik sini untuk jenguk blog cikgu shida .

Nota kaki:Aku pun kalau ada peminat nak juga buat video klip..agak - agak ada tak orang nak tonton?

8 comments:

hawiz said...

ehh..ader broo..aku org 1st skali..haha

Lydia Miza said...

saya pun org first buka..wat la.jgn lupa wat lagu aizat tau.

Melati Qistyna's Mummy said...

eheheh, akak pon nak gak tumpang nengok :)

tp yg cikgu shida nyer tu akak ske yg lagu 'jgn pegang2' :P

Unknown said...

hawiz : yeke sje je korang nak gelakkan aku nanti

Unknown said...

LM: terkena juga hahahaha

Unknown said...

melati: hehehe kalu terkenal cem ana raffali ok gak hahahah

Unknown said...

ntah ntah dah kaya aper dia tu..huhu

Wan Gerrard said...

hmm tak minat pun die..ntah pape :p

Kalau Gerrard jadi Boss

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

heartbeat

About Me

Followers

FreshShoutbox

Award Aibaks dari LM

Popular Posts

Powered by Blogger.