Monday, November 29, 2010
Assalamualaikum semua , sihat hari ni ke? Lunch apa hari ni . Makan kat mana , gerai ke atau ke kedai mamak . Kedai mamak memang dah jadi sebati dengan hidup aku . Aku biasanya cari mee goreng je lah . Tapi yang aku perhatikan kedai mamak ni banyak bagusnya . Di samping mee goreng dia yang sedap , dia ada pelbagai lauk pauk yang murah harganya . So..korang nak makan mee goreng ke , nasi ke , atau roti canai mudah . Duduk situ , semua korang boleh order . Betul kan ?


Biasanya..kedai mamak ni akan jadi tumpuan orang lelaki bila tiba musim bola . Semua berkumpul situ ramai - ramai tengok bola..perghhh lain beb feel dia tengok kat rumah dengan kat kedai mamak . Korang selalu lepak kedai mamak ke ? jom- jom kita gi kedai mamak .Aku belanja ..heheh

5 comments:

Fiqah Alias said...

jom3...jom p kedai mamak..fiqah nk order roti canai telur satu..(^_^)

Encik MamaT said...

yeke ni bro... kat mana.. aku pantang orang nak blanja nih.. haha

BUNGA said...

nasib baik duduh jauh di negara org, klu tak mmng dah lama mntk blnja.. heheheh..

Unknown said...

jom..open table...ajak ramai 2 pon x pe..

Unknown said...

suka makan kari dia..kaw~ pekena kari ngan ayam goreng berempah..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

heartbeat

About Me

Followers

FreshShoutbox

Award Aibaks dari LM

Popular Posts

Powered by Blogger.