Friday, November 26, 2010
Assalamualaikum semua , korang sihat hari ni ? Dah bekpes ke belum . Aku belasah nasi lemak je hari ni . Aku memang suka makan nasi lemak . Aku rasa kebanyakan orang melayu memang suka nasi lemak kot ? Walau pun ia akan menggemukkan dan berkolesterol .



Bab nasi lemak ni , aku paling suka makan dengan sambal kerang , rendang daging dan telur . Menggunung lauk , haha . Awek aku paling heran kalau dengar aku makan nasi lemak hari-hari . Gi dating ngan dia kat Marrybrown pun aku belasah nasi lemak gak ...Tapi awek aku paling pandai wat nasi lemak kukus..lembut dan sedap..aku bangga lah beb..cheewahhh .


Korang suka nasi lemak ? Meh datang sini ada lebih lagi ni ..siapa nak silalah .


2 comments:

Irnie said...

wah pandai die ikat boipren ye.. kem salam kat awek..

maxi rosli said...

oraittt

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

heartbeat

About Me

My Photo
mohd rosli abd muluk
View my complete profile

Followers

FreshShoutbox

Award Aibaks dari LM

Loading...

Popular Posts

There was an error in this gadget
Powered by Blogger.