Thursday, January 27, 2011
Salam buat semua...aku dah buat dah pop up window untuk ruang komen entri aku . Aku harap akan memudahkan korang untuk datang komen . Apa pun tq aku ucapkan kepada encik mamat atas toturial dia tu . Wahh memang amat membantu kepada blogger baru cam aku dan semua yang lain .


Aku tak terpkikir yang runag komen aku tu menyusahkan orang . Apa pun..walau susah mana pun dulu , terima kasih aku ucapkan kepada rakan yang rajin datang komen ke sini walau pun dulu mereka kena isi verificatoin semua tu . Tq semua.


Kepada mereka yang nak buat pop up window gak..leh la pergi ke blog encik mamat . Di sana dia ada buat toturial...Ok sekarang dah mudah kan korang nak komen , aku wat entri..korang tak komen siap korang  , aku bom blog korang.


17 comments:

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

ehem ehemm..dtg komen.hik3.

||aLeaSaRa|| said...

yuhuu sggh sini nk komen he3..tulah dulu kite tak suka kalau asal nk tgglkan komen je kena isi mcm2..kalah pilihanraya.elok cam ni je tau!

hawiz said...

eluuu....hawiz dtg komen niee..takot kne bom nnti..huhu..

maxi rosli said...

Lm: Comment jgn x coment..jasa di kenang

maxi rosli said...

sara: kat cni mesra blogger ..ary datang comment tau

maxi rosli said...

hawiz: hahaha takut kne boom ekk...hry dtg ekk

syAzAnA said...

kan senang mcm niee.

awak, ade entry sal awak. wee~

hawiz said...

hihi..takot r bro..kang tak psl2 kene bom free..tanak aku..huhu

Eda said...

semalam komen xde pop up lagi...hari dah ada...bgs2..=)

maxi rosli said...

syazana: hehehe best tak hry mau dtg tau comment

maxi rosli said...

hawiz: tau x pa...tq bro sama2 lah kita komen mengomen ekk

maxi rosli said...

eda: dah de sng kwn2 nak comen dtg sokmo tau

anamizu said...

yesss!!! cik ana suke pop up komen gini!!! hik3

recent post : |baju bundle haram ke???|

maxi rosli said...

anamizu: Mr pun suke hehehe..dtg selalu tau

Tuan Penasihat said...

errrrr.....
Datang komen jugak sebab takut kena marah n kena tarik telinga.

FariehanIbrahim [LBC] said...

oke2, sy komen nie. ilex2! xD

sherlina halim said...

Pengen yang lebih seru ...
Ayo kunjungi www.asianbet77.com
Buktikan sendiri ..

Real Play = Real Money

- Bonus Promo Red Card pertandingan manapun .
- Bonus Mixparlay .
- Bonus Tangkasnet setiap hari .
- New Produk Sabung Ayam ( minimal bet sangat ringan ) .
- Referal 5 + 1 % ( seumur hidup ) .
- Cash Back up to 10 % .
- Bonus Royalty Rewards setiap bulan .

untuk Informasi lebih jelasnya silahkan hubungi CS kami :
- YM : op1_asianbet77@yahoo.com
- EMAIL : asianbet77@yahoo.com
- WHATSAPP : +63 905 213 7234
- WECHAT : asianbet_77
- SMS CENTER : +63 905 209 8162
- PIN BB : 2B4BB06A / 28339A41

Salam Admin ,
http://asianbet77.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

heartbeat

About Me

My Photo
mohd rosli abd muluk
View my complete profile

Followers

FreshShoutbox

Award Aibaks dari LM

Loading...

Popular Posts

There was an error in this gadget
Powered by Blogger.