Wednesday, December 1, 2010
Salam semua . Aku nak join Segmen anjuran BEN ASHAARI . Nampak menarik dan ni kali pertama aku join segmen beliau .





image


  • Pada pendapat anda , apakah yang perlu ada dalam sesebuah blog 
Pada pendapat saya ...sesebuah blog perlu ada header yang menarik dan entri yang kemas dan mudah difahami .
  • Bagaimanakah anda mempromosikan blog anda ?
Saya mempromosikan blog saya di dalam shoutbox dan ruang komen setiap blog yang saya masuk .

  • Blog bagaimanakah yang anda tidak suka masuk ? dan kenapa ?
Saya tak suka masuk blog yang ada lagu sebab amat membingitkan telinga .

  • Jika anda masuk ke sesebuah blog , bahagian manakah yang akan menarik perhatian anda ?
Saya akan terus melihat entri dia dan jumlah follower dia ramai ke tidak .hehehe.

  • Apakah kata kata semangat yang boleh anda berikan buat blogger yang mana semangat mereka telah jatuh akibat dikritik hebat oleh pembaca ?
Saya akan tinggalkan kata- kata nasihat di ruang komen entri mereka .


  • Blog bagaimanakah menjadi pilihan anda ..

Saya suka blog yang santai dan pastinya simple dan ringan ,mudah nak loading .



Menarik kan segmen ni..jom ramai - ramai join .




16 comments:

BERT said...

BA mmg besss

Nur Mudrikah said...

saya pun nak tinggalkan jejak kat sini..selamat mahu jaya blogger

Yati Ali said...

blog walking dr blog Ben

Unknown said...

salam kenal..

saya follow

jemput join GA saya yer

http://www.alinacshoppe.com/2010/12/giveaway-kalau-saya-shopping-di-alinac.html

srikandi mie said...

singgah dari BA,..;)

Unknown said...

terima ksih semua sudi singgah ke bahtera saya ni ..suka sgt first time masuk ni tq BA /....

Shahrulsite said...

Yeah...terjah

Shahrulsite Blog - Bila Si Dia Bertanya

Hloveme said...

bila si dia bertanya, maka aku perlu menjawab..ehhe

panadol pun nak join lah..
smpt lg nie.. ;p

Dinaz said...

blog yg ada lagu..kekadang merimaskan..tp bole tutup speaker takpe.., kalau blog berat dan sarat tu lg masalah..nk cepat pangakah je...so buat simple dan menarik..Dinaz suka cmni.

http://diaumaininaz.blogspot.com/2010/12/bila-si-dia-bertanya.html

Azah Rahaman said...

salam singgah, nice entry, jemput singah blog usang saya ea, keep it up brblogging <3

Unknown said...

yupppppppp mari blogging ...semua rock

Si GadisSemasa said...

dah join segmen ni :D


salam kenal ^^

Unknown said...

SALM KENAL SEMUA

Nur Mudrikah said...

simple dan ringkas tapi padat..hihi

Unknown said...

yupp senang kan..panjang kang susah plak kengkawan nak bce ..tul x..

Cikgu Tie said...

Saya masih baru...sering menjelajah blog untuk cari ilmu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

heartbeat

About Me

Followers

FreshShoutbox

Award Aibaks dari LM

Popular Posts

Powered by Blogger.