Thursday, November 11, 2010
  

Assalamualaikum..apa khabar korang semua.Aku harap korang sihat - sihat saja . Sekarang ni dah masuk musim hujan . Hampir setiap hari je hujan.Banyak negeri juga dah banjir . Aku simpati kepada mangsa -mangsa banjir . Moga mereka tabah lalui ujian dari Allah .

Tapi yang aku perasan, bila banjir je ,mesti orang ramai buat pesta air...main -main air . Berkayak, berperahu semua....nampak meriah la sesangat . Takda apa pun aku nak cakap , cuma aku nak pesan je kepada ibu bapa , jaga lah anak kecik tu elok -elok . Kemalangan boleh berlaku dalam sekelip mata . Ramai anak  kecil jadi mangsa bila musim banjir tiba .

Oklah..happy blogging teman -teman....


  

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

heartbeat

About Me

My Photo
mohd rosli abd muluk
View my complete profile

Followers

FreshShoutbox

Award Aibaks dari LM

Loading...

Popular Posts

There was an error in this gadget
Powered by Blogger.