Wednesday, November 24, 2010
Assalamualaikum .
Awek cun . aku rasa semua orang nak ada awek cun kan ? Pasti awek di luar sana mana yang ada rupa dan di cop sebagai cun tak pening - pening bab nak cari pakwe atau jodoh . Tak payah petik jari pun , lalu je lelaki dah follow belakang kan ?


Aku pun teringin nak ada awek cun . Nak buat isteri la . Tapi kan...kalau aku pikir - pikir , ada susah juga memiliki awek cun . Kalau aku keluar dating , mamat lain asik melirik pandang awek aku . Perghhh panehhh betul . Bukan aku tak bangga awek aku cun , tapi susah hati gak orang renung awek aku tu sampai nak cair dia tenung..haha .


Lagi satu , awek cun ni kadang - kadang memilih pasangan . Tau lah lawa..mana nak ada pakwe comot kan...Orang ngurat sana sini . Aiiihhhh aku sendiri la , kalau ada awek cun , tak senang duduk aku tau . Korang ada pendapat tentang awek cun ke ?



12 comments:

nadzirah aqilah said...

saya xnak awek cun.. saya nak mamat macho..
tapi betol gak ek.. kebarangkalian kena sambar org tu tinggi..
jadi saya pilih mamat sederhana macho.. hehehe.. boley diterima tak??

maxi rosli said...

sama jer kan situasi yer kan nadzirah...tp merancang dengan teliti dpt hasil yg memuaskan kita kan..tepuk dada tanya selera

~ PIJA ~ said...

setiap manusia ade kelebihan dan kekurangan..
cun pada kita tak cun pada orang lain..pandangan mata masing-masing tak same..hehehee

p/s: dah follow blog nih....:)

Encik MamaT said...

kecantikan wanita untuk suami... cari wanita yang sedap di pandang dah la bro... hehe

maxi rosli said...

pija:btl tu tp kekkurangan manusia yg paling ketara sekali ialah kepuasan tidak dpt di puas kan selelpas kepuasa n yg di impikan terlaksanan kepuasaan bru pula yg di dambakan...

en mamat:wahh saya setuju tu cik mamat kan de pengalaman tentu byk yg nak di kongsikan btl x..

tomatokering :) said...

stuju ngan encik mamaT..
sedap mate sendiri memandang suda,,,hhe :)

maxi rosli said...

tomato:cik tomato kira sedap mte memandang jgk ..wah hot mrket ni..

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

salam..betul tu,sedap mata memandang sudah la.
wahh maxi rosli dah sangkut tak tomato kering ke?hot market lagi,ahakks
p/s:tomato,aku tak tau kau ni hot market sekarang...wahh best2.aku hot ummi..haha

DeCrewz said...

Aku pon takooottt lau awek aku cun sgt, ssh hati woo.. Neb baik awek aku sedang2 je, tp susah hati jgk sbb asyik kena usha je kat tempat kje dia, bkn blkg aku, dpn aku lak tu....ha3

maxi rosli said...

decrews:aku pon takut bro buah hati aku cun beb x lena tido memikirkan tp aku percaya kat dier ...she everything..

rmzm said...

maaf..selipar awk saya dh jual..huhu..terpaksa shout kt cni pasal shoutmix awk x kelaur..dh lama saya tggu..huhu

maxi rosli said...

rmzm:eyr ker sian awk tu la jual lg selipar saya huhu..ermm kne refresh bru klr sb tu rmzm..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

heartbeat

About Me

My Photo
mohd rosli abd muluk
View my complete profile

Followers

FreshShoutbox

Award Aibaks dari LM

Loading...

Popular Posts

There was an error in this gadget
Powered by Blogger.