Friday, December 31, 2010
Salam buat semua...Alhamdulillah tahun 2010 telah pun melabuhkan tirainya . Dengan munculnya tahun baru 2011 aku harap ia akan memberikan nafas baru buat aka dan korang semua juga . Moga kita akan terus maju di dalam apa jua bidang yang kita ceburi .


Peribadi .
Bagi perjalanan hidup aku...aku mengharapkan agar akan segera mempunyai meneman buat diri ini . Siapa tak mau berkeluarga beb..umur dah nak ke angka 30 ni , moga kisah cinta aku dan si dia menuju ke menara yang kami harapkan..Amin.

Kerjaya.
Bagi perjalanan perniagaan aku pula..aku mengharapkan ia akan lebih maju dan terus berkembang . Moga pahit maung pengalaman lalu mematangkan aku untuk terus mengorak kejayaan yang lebih cemerlang buat perniagaan aku nanti .

Blog.
Alhamdulillah...blog sempoi picisan ni dah mencapai 186 follower setakat ni..Aku amat - amat bersyukur ada juga orang yang nak singgah ke blog aku ni . Moga blog aku akan terus maju dari sehari ke sehari ..Amin .

Percintaan.
Haha...bab yang rumit kan..tapi aku mengharapkan percintaan aku dan si dia akan berjaya menuju ka gerbang yang kami impikan . Terlalu banyak dugaan dan halangan..namun kami yakin cinta kami akan bersatu..itu pasti . Insya Allah.

Nota kaki:Selamat tahun baru semua...


3 comments:

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

Hepi new year..moga berjaya dan hepi selalu.Cepat2 naik pelamin..nak mkn nasi minyak sama2 gak..hehe

haniQaseh said...

salam satu malaysia..selamat tahun baru..dah follow kat sini..jom follow me back..k..daaaaaaaaa

tomatokering :) said...

hepy new year . all the best kayh . :D
sori lah lame tak jenguk . hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

heartbeat

About Me

My Photo
mohd rosli abd muluk
View my complete profile

Followers

FreshShoutbox

Award Aibaks dari LM

Loading...

Popular Posts

There was an error in this gadget
Powered by Blogger.