Saturday, December 4, 2010
Asalammualaikum....

  fuhhhh....kecut perut aku hari ni buah hati merajuk beb...masak..
asyik sangat bw..guling la ..terbang la ..sampai tak perasan menguris hati buah hati aku ni..
ermm masak nak memujuk yer ni..aku ingat aku jer kuat cemburu dia pun sama tak per satu kepala ..
cemburu kan tandanya sayang betul tak

Jika buah hati aku tu  membaca entry ini aku dangan terbuka ingin memohon maaf jika aku telah mengguris perasaan nya sehingga menjejaskan semangatnya untuk berkarya.Selepas ini aku akan menjaga tatabahasa bila ber bw supaya tidak menguris hati buah hati aku ni lagi....

Harap-harap selepas buah hati aku ni bace entry ni sejuk lah hati nya tu ..tak best oo buah hati merajuk btl x..

korang pun mesti ada pengalaman macam aku ni kan kongsi lah dengan aku ekk...

6 comments:

nazirulhazwan~ said...

wes, ni paling kacang dow, bunge dn coklat! kompem cair punye la.hahaha
ko try.

suka_haha said...

cuba pujuk dengan buah tangan hehehe...
jom dtg sini lak

i am S!L4H.. said...

heee....ish mmg x bst...
spoil.....

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

salam.
jaga dia elok2 ye.Dia menyayangi anda sepenuh hati.

Encik MamaT said...

hahaha.. lawak la bro... sabaq2... merrajuk tu kejap je tu... kasi ayat power sikit.. cair la tu... haha

nora said...

dah abis merajuk lum ni

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

heartbeat

About Me

My Photo
mohd rosli abd muluk
View my complete profile

Followers

FreshShoutbox

Award Aibaks dari LM

Loading...

Popular Posts

There was an error in this gadget
Powered by Blogger.