Sunday, December 19, 2010

Salam buat semua...Lama aku menyepi , aduhh memang busy lately ni , maaf yer . Apa yang aku nak ajak korang kongsi hari ni adalah pasal satu isu ni . Korang yang perempuan tu....naper ekk ? Korang ni suker je cerita pasal ex pakwe korang kat kita orang lelaki ni . Sabar lelaki ada batasnyer tau . Tapi kami buat muka toya jer..tak kan nak naik angin kan ?


Aku memang pelik tau . Apalah guna jika korang cerita pasal bekas pakwe korang yang macho , bulu dada tebal dan bla bla bla . Kami lelaki ni tak minat pun nak dengar...Pada aku , jika kita dah berpisah , buka buku baru . Tak yah nak kenang semua yang dah lepas . Sebenarnya , benda remeh macam ni lah yang  akan merenggangkan  hubungan sesama pasangan tau . Jangan sakiti hati pasangan korang ngan cerita kosong tu . Hargai detik bersama..itu yang penting .


Nota kaki : Jika kita nak orang hormati perasaan kita...kita perlu lakukan perkara yang sama .

4 comments:

Encik MamaT said...

haha.. bekas pakwe dah taknak dah tu... frust menonggeng... hhehee.. sabo2...

Rt-qaH said...

wahh..marah nya.sabar2..:D

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

salam.
memang tak elok cerita kisah lama pd kekasih baru..buka buku baru lah kan?hehe

ALFALORA MOHD MUSTAFA said...

ex bf sy macam awk la...ehhehehehehe...=P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

heartbeat

About Me

My Photo
mohd rosli abd muluk
View my complete profile

Followers

FreshShoutbox

Award Aibaks dari LM

Loading...

Popular Posts

There was an error in this gadget
Powered by Blogger.