Sunday, December 19, 2010

Salam buat semua...Lama aku menyepi , aduhh memang busy lately ni , maaf yer . Apa yang aku nak ajak korang kongsi hari ni adalah pasal satu isu ni . Korang yang perempuan tu....naper ekk ? Korang ni suker je cerita pasal ex pakwe korang kat kita orang lelaki ni . Sabar lelaki ada batasnyer tau . Tapi kami buat muka toya jer..tak kan nak naik angin kan ?


Aku memang pelik tau . Apalah guna jika korang cerita pasal bekas pakwe korang yang macho , bulu dada tebal dan bla bla bla . Kami lelaki ni tak minat pun nak dengar...Pada aku , jika kita dah berpisah , buka buku baru . Tak yah nak kenang semua yang dah lepas . Sebenarnya , benda remeh macam ni lah yang  akan merenggangkan  hubungan sesama pasangan tau . Jangan sakiti hati pasangan korang ngan cerita kosong tu . Hargai detik bersama..itu yang penting .


Nota kaki : Jika kita nak orang hormati perasaan kita...kita perlu lakukan perkara yang sama .

4 comments:

Encik MamaT said...

haha.. bekas pakwe dah taknak dah tu... frust menonggeng... hhehee.. sabo2...

Rt-qaH said...

wahh..marah nya.sabar2..:D

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

salam.
memang tak elok cerita kisah lama pd kekasih baru..buka buku baru lah kan?hehe

ALFALORA MOHD MUSTAFA said...

ex bf sy macam awk la...ehhehehehehe...=P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

heartbeat

About Me

My Photo
mohd rosli abd muluk
View my complete profile

Followers

FreshShoutbox

Award Aibaks dari LM

Popular Posts

Powered by Blogger.