Sunday, December 5, 2010
Salam Maal Hijrah buat semua . Wahh hari ni terasa macam pendek je waktu . Terkejar - kejar ke sana sini . Takpelah , namanya pun kerja kan ? Owh ye...buah hati aku dah elok dah , tak merajuk lagi dah ...lega beb . Panic aku jap , dia nak tutup blog dia sebab merajuk . aduhh !!.


Tahun baru ni , apa azam korang ? aku macam korang juga , berazam nak buat yang terbaik untuk diri sendiri dan orang lain . Aku harap apa yang aku rancang akan berjalan lancar dan mudah semuanya . Buat blog ni pula , pastilah aku nak buat yang terbaik , hasilkan entri yang menarik buat santapan semua . 


Oklah , pendek je entri hari ni..busy sangat - sangat nih..Selamat menyambut Maal Hijrah , buku baru..so , jangan buat dosa banyak sangat kat buku baru ye?hehe.

2 comments:

zirconia said...

salam maal hijrah :D

Kalamhati said...

salam maal hijrah..=)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

heartbeat

About Me

My Photo
mohd rosli abd muluk
View my complete profile

Followers

FreshShoutbox

Award Aibaks dari LM

Loading...

Popular Posts

There was an error in this gadget
Powered by Blogger.