Sunday, December 5, 2010
Salam Maal Hijrah buat semua . Wahh hari ni terasa macam pendek je waktu . Terkejar - kejar ke sana sini . Takpelah , namanya pun kerja kan ? Owh ye...buah hati aku dah elok dah , tak merajuk lagi dah ...lega beb . Panic aku jap , dia nak tutup blog dia sebab merajuk . aduhh !!.


Tahun baru ni , apa azam korang ? aku macam korang juga , berazam nak buat yang terbaik untuk diri sendiri dan orang lain . Aku harap apa yang aku rancang akan berjalan lancar dan mudah semuanya . Buat blog ni pula , pastilah aku nak buat yang terbaik , hasilkan entri yang menarik buat santapan semua . 


Oklah , pendek je entri hari ni..busy sangat - sangat nih..Selamat menyambut Maal Hijrah , buku baru..so , jangan buat dosa banyak sangat kat buku baru ye?hehe.

2 comments:

zirconia said...

salam maal hijrah :D

Kalamhati said...

salam maal hijrah..=)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

heartbeat

About Me

My Photo
mohd rosli abd muluk
View my complete profile

Followers

FreshShoutbox

Award Aibaks dari LM

Popular Posts

Powered by Blogger.