Friday, December 3, 2010
Assalamualaikum..Aku ingin join segmen baru Ben Ashaari .



image



  • Usia anda berblog ..
-Usia blog ni hampir 2bulan
  • Sapa mempengaruhi anda untuk membuat blog
-Buah hati Saya..hehehe .

  • Perkara pertama yang timbul dalam kepala bila mendengar perkataan blog
-Memikirkan banyak entri menarik yang ingin dikongsi oleh blogger tersebut . Tips serta pelbagai berita terkini .

  • Mereka yang menjadi sumber inspirasi anda dalam dunia blog ..
-Kekasih hati kerana dia rajin memberi tips dan inspirasii untuk saya memulakan langkah dalam dunia blogging ni .

  • Bagaimana anda nak terangkan mengenai blog pada rakan anda yang buta IT
-Bila mereka yang tak tahu pasal IT , sebut blog pun blok ..aduhh , mereka tak tau macam mana nak buka dan komen di dalam blog, saya akan ajarkan mereka cara membaca blog .

  • Dalam 100 patah perkataan , Apakah blog mampu mempengaruhi kehidupan seharian anda ?
-Ya , memang amat mempengaruhi kehidupan seharian saya . Saya menjadi semakin yakin pada diri sendiri , mendapat ramai kawan di dunia maya ni , serta setiap hari saya perlu memikirkan apakah entri yang sesuai untuk saya kongsi dengan pembaca .

Saya juga semakin rajin membaca dan ia memberi banyak pengetahuan kepada saya . Kehidupan sebagai anak bujang tidak lagi bosan kerana ia terisi dengan aktiviti blog walking dan membuat entri .


Saya menjadi semakin kuat semangat kerana untuk memajukan blog saya ia memerlukan keazaman yang tinggi . Bukan mudah untuk menarik minat mereka untuk datang membaca dan follow blogger baru seperti saya .Jika dulu sarapan saya adalah nasi lemak , sekarang sarapan terawal saya adalah blog..hehehe . Besarkan pengaruh blog terhadap diri saya .


8 comments:

zaMir said...

jom tgk saya punya pulak...

http://ninenov91.blogspot.com/2010/12/blog-oh-blog.html

Hishyamuddin said...

yeah, stuju sgt..bukak je mate, bukak blog dulu, baru la mandi, sarapan..hehehe

gaung said...

kamuuuu..kte pom ade join segmen ni..jom melihat...selamatberblog!1

misz nana said...

waa.. bru 2 bulan..teruskan berblogging :)

KimiCnoL said...

berblog memang best ;)
ADA AWARD NTOK AWAK
"1.Coolest Blogger Award??"

Cik Hasnah said...

Wuahhh..buah hati yang mendorong...
Sweet2 ^^
Salam kenal :)

maxi rosli said...

terima kasih semua beri sokongan kepada maxi..
kimicnol:tq for the awrd you rock..

cikhasnah :slm kenal..

gaung:jom jelajah ke kesana..tgk lg best ker..
hisyamuddin:erm bila dah berblog..bkk mte egt terpacak je dpn lappy tu hahahhah..kuasa blog ..

hans said...

hehehehe
okay lah
2 bulan tapi blog menarik dan best
den dulu 2 bulan blog tak ketahuan lagi
hehehe

P/S : Apa Yang Terangkat Bila Ada Kakak/Abang/Adik Angkat!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

heartbeat

About Me

My Photo
mohd rosli abd muluk
View my complete profile

Followers

FreshShoutbox

Award Aibaks dari LM

Loading...

Popular Posts

There was an error in this gadget
Powered by Blogger.