Sunday, December 5, 2010



Assalamuaalaikum..

Dah lama aku tak sambung cerita pasal buah hati aku ni . Dia ada duk tersipu - sipu tu . Aihh jangan senyum manja2 marling...nanti tak siap entri abang . Aku curi masa buat entri masa sedang berym ngan si dia . Kalau nak cari masa lain..memang tak berupdate la cerita ni .

Ok..lepas dah kenal hati budi kami pun buat keputusan untuk bertemu . Lokasi ? wahhh pastinya tempat yang menarik . tapi mana leh cerita . Aduhh dugaan betul masa nak jumpa . Dia tinggal di selatan , aku di utara . Jarah tu dah menyukarkan . Tapi kami jumpa dan sebelum malam kamu bergerak pulang . Masa berjumpa tu , lidah jadi kelu . Aku cuma cakap sepatah dua je aku rasa...aduhh . Memang aku tak boleh berkata - kata . Rasa macam mimpi lak jumpa si dia . Buah hati aku ? dia macam biasalah..berceloteh tak henti..hahaha..jangan marah ye sayang..memang abang suka celoteh mu , menghiburkan hati abg ni .

Dapat jumpa beberapa jam je , pas tu aku hantar dia pulang ke rumah . Jauh nya...tapi apa nak buat ? sayang punya pasal . Takkan aku nak suruh dia balik naik bas? padahal memang dia dah beli tiket bas siap - siap sebelum tu . Cinta itu indah ...


2 comments:

Encik MamaT said...

hehe... biasa la tu.. bro.. waktu bercinta indah bro... semoga berbahagia bro... jangan simpan lama2.. cepat2 kawen... hehe..

Abu Luqman said...

salam ziarah malam sini..tnet slow la

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

heartbeat

About Me

My Photo
mohd rosli abd muluk
View my complete profile

Followers

FreshShoutbox

Award Aibaks dari LM

Loading...

Popular Posts

There was an error in this gadget
Powered by Blogger.