Wednesday, December 8, 2010
Salam buat semua....sihat hari ni ? Dalam berblogging ni , keikhlasan itu penting . Apa yang kita luahkan dalam entri  kita ikhlas , pasti ada yang tertarik nak komen . Masa mula berblogging , memang terasa peritnya . Buat entri tajuk bagus pun orang tak mau datang komen . Tapi...bukan bermakna takda orang komen , tiada orang orang baca entri kita .


Dalam berblog walking pun kena ikhlas juga . Jangan semua ayat sama je korang letak kat shoutbox kawan - kawan . Keikhlasan tu sebenarnya umpama semut hitam di atas batu di kala waktu malam . Kalau kita ikhlas....kita akan dapat hasilnya suatu hari nanti , kejayaan itu pasti milik kamu . Percayalah .


Kalau kita follow blog tu , jangan sekadar follow je . Pastu tak masuk lagi , kenalah bersahabat dengan mereka . Jika bersahabat , pasti mereka datang blog kamu dan rajin nak komen entri kamu ..betul tak ? Jika keikhlasan itu ada...kejayaan akan datang dengan sendirinya .



5 comments:

Unknown said...

sokong,,,kan,,,ni follow then senyap je,,heheh

JUSTFINE :)

Fizzo said...

betul tu bang.. kene ikhlas dlm penulisan kita tu, insya'allah ader org bace walaupun tak komen.. Lama-kelamaan, dngan sendirinya org tu akan dtg ke blog kita tuk tggalkan komen tanpa disuruh. Itu adalah kerana keikhlasan kita. Truskan usaha...

hans said...

yups
betul tu
apa2pun dalam hidup nih
yang penting ikhlas

P/S : Jom Baca Episod Terbaru Antara Dia, Kau Dan Aku - Episod 38

sud@is said...

huh mahal entry ni...menulis dan berkawan biar ikhlas,,tq2

ShaLLeyShaLina said...

betol3...kdg3 org suka FOLLOW & GO..keep in touch terus kan bagus...isk isk..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

heartbeat

About Me

Followers

FreshShoutbox

Award Aibaks dari LM

Popular Posts

Powered by Blogger.