Thursday, January 6, 2011
Salam buat semua...pernah ke wahai lelaki di luar sana rasa berdebar bila jumpa wanita cantik ? Pasti korang nak gelak dengan tajuk aku ni kan ? Ala..relaks la..aku pun bukan leh lebih2 sangat...tak pasal - pasal kena tarik telinga ngan awek aku jap lagi nih..haha .


Aku sebenarnya pernah ternampak..ada orang buat status berdebar - debar bila jumpa pompuan cantik . La...sampai cam tu sekali ke ? haha..sebenarnya , hampir semua lelaki akan rasa macam tu bila jumpa perempuan cantik . Pada aku itu lumrah la....macam perempuan gak..pasti rasa nak pengsan bila berdepan dengan lelaki kacak gak kan ? hehe .


Apa pun...pada aku...kita kena lah kacau diri tu . Jangan sampai nampak sangat berdebar dan gelabah nyer kan ? malu weii kalau perempuan tu tau korang tak keruan akibat diri mereka..hehe . Lebih - lebih lagi kalau korang ada ngan awek korang..sure korang akan kena cubit punya kalau toleh lebih - lebih kan ?


Aku rasa nak tergelak juga bila aku pernah terdengar ada yang kata , rasa macam terpijak tahi ayam je bila berdepan dengan wanita cantik ni..rasa tak keruan..serba tak kena..gelabah semacam . Wahh hebatnyer wanita cantik ni kan ? boleh bikin hati gundah gulana gitu . hahaha..Kepada wanita cantik...jaga lah diri elok - elok , jangan salah guna kecantikan yang Allah anugerahkan kepada kalian tu ...wallahualam .

6 comments:

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

Salam encik Rosli..wahh terkedu tgk wanita cantik?ermm saya pun suka tgk wanuita cantik walaupun saya perempuan , semua org suka pd sesuatu yg cantik.itu lumrah kehidupan..takda ada salahnya..cuma kena kawallah diri tu kan..hehe

sarah-najwan said...

seme gtu..lumrah manusia
asal jumpa yg cantik hensem
mulalah blushing2..

pahtu tersepak batu jatuh berdebub barulah malu kediri...hehee..

hati2 deh..

hans said...

hahahaha
kadang2 jer la kut jadi cam tu
ekekekek

P/S : Siapa Yang Pernah Pergi Brunei? Apa Yang Seronoknya Di Sana?

Wan Gerrard said...

gerrard malu bila dengan perempuan cantik =P

||aLeaSaRa|| said...

slm pg Isnin!tulah rgm lelaki kalau jumpa awek cun.ada mata pandang,ada tangan?Jangan sentuh..dosa tau!tapi kite sedih tgk awek2 yg cun.kdg2 terlalu murah sgt harga diri sampai pakai baju tak cukup jahitan.pnh sorang kwn lelaki kite kata,yg plg seksi adalah pompuan yg pakai tertutup.pulak?kite tya tertututp mcm mn?dia kata yg pakai skirt labuh/slack..tertanya2 mcm mn bentuk kaki awek tu.apatah lagi kalau bertudung..tertanya2 camner kalau dia buka tudung,rambut syle apa.berdebar2 je..pulak he3!

izuan said...

Dulu sebelum aku ni masih bujang dan single, memang berdebar je kalau bercakap ngan wanita yang cantik ni, cuma aku kawal perasaan tu supaya dia tak tau..tapi bila dah kahwin, perasaan macam tu dah takde lagi, walau secantik mana wanita itu pun, alhamdullillah tak terniat di hati untuk terjatuh hati pada wanita itu..ntahlah..aku lebih suka buat isteri aku gembira dari mendukakan perasaan dia..
Dan mungkin disebabkan aku berpegang kuat pada janji Allah...di akhirat kelak, si suami ni ada byk isteri huhuhu..cantik2x semuanya dan sentiasa dalam keadaan dara huh...hebat tu..isteri kita akan jadi ketua bidadari dan segala sifat negatif di dunia akan di hilangkan, hnya keseronokan yg berkekalan akan dinikmati di situ...soalnya macam mana nak ke situ(Syurga), jawapnya taatlah pada suruhan yg maha ESA...insyaallah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

heartbeat

About Me

My Photo
mohd rosli abd muluk
View my complete profile

Followers

FreshShoutbox

Award Aibaks dari LM

Loading...

Popular Posts

There was an error in this gadget
Powered by Blogger.