Sunday, December 12, 2010



Salam buat semua ....sihat hari ni ? korang pernah alami percintaan jarak jauh dengan kekasih hati ? Hurmmm sebenarnya berkasih jarak jauh ni ada baik dan buruknya . Pada aku , kadang kala menjimatkan masa dan wang ringgit juga bila buah hati jauh dari kita . Tak la kita asik berdating hari - hari kan ? Dosa pun kurang lah kot . 


Tapi bab yang rugi nyer..memang menduga keimanan betul bila kawan - kawan rapat asik berkepit ngan awek...korang duk termenung pandang syiling . Tension tak . Kalau bab bergaduh pulak , pada aku..sama jer..kalau jauh pun ada gak kes nyer yang jadi punca nak gaduh . Kalau dekat leh la bincang depan - depan , ni kalau jauh..aduhh susah nak pujuk beb .


Apa pun , pada aku bercinta jarak jauh ke..atau dekat sama je . Kepercayaan dan ketulusan dalam percintaan tu penting . Betul tak ? Kalau nak curang depan mata pun leh curang jugak kan ...yang penting hati . Ada setuju ???



5 comments:

Anonymous said...

sgt agree!!~ =)

ieda Qema said...

cinta adalah cinta! x kiralah jauh ke dekat kan?

Unknown said...

cinta adalah perkara yg hebat yang akan berlaku pada setiap insan....

Lydia Miza said...

Cinta itu indah..bisa membuat kita tersenyum bahagia ....walau sedalam mana cabaran dan dugaan..cinta tetap subur..itulah CINTA .

Nur Azila Ismail said...

setuju . yg penting setia :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

heartbeat

About Me

Followers

FreshShoutbox

Award Aibaks dari LM

Popular Posts

Powered by Blogger.